onsdag den 1. februar 2012

Containercrawl vol.1

Idag var jeg på containercrawl med en skøn kollega (der i øvrigt er en garvet rotte både når det gælder redesign og blogs. Tjek evt. koloristas.blogspot.com) og der fandt jeg nogle fantastiske ting. Det var en boghandel der var ved at smide gammelt inventar ud og jeg fandt følgende: En plexiglas-kasse der skal fungere som hylde til matchboxbiler på et børneværelse. En boghylde af trådnet. Et stativ af en slags der skal forvandles til smykkestativ/fødselsdagsgave til min kæreste.
Jeg lægger billeder ind så snart jeg får taget nogle.

2 kommentarer:

  1. "Skøn kollega" - pfffft! - det siger du bare fordi jeg osse skal love-linke til dig på min blog, som har MANGE læsere :0)

    SvarSlet
  2. Vissevasse... Læsere forpligter bare... Ta nu imod når jeg endelig taler pænt! Har ikke tænkt mig at spamme links førend der kommer lidt substans på bloggen

    SvarSlet